Dla Studenta

Oferty pracy

Aktualne oferty pracy oraz informacje o warsztatach z zakresu "doradztwa zawodowego":

„Szansa na nowy start” – szkolenia i staże

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w projekcie „Szansa na nowy start” – szkolenia i staże

 

Kto może wziąć udział w projekcie?

Osoby mieszkające na terenie województwa łódzkiego, które:

  • Utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu;
  • Są osobami przewidzianymi do zwolnienia z pracy z przyczyn niedotyczących pracownika;
  • Są zagrożone zwolnieniem z pracy z przyczyn niedotyczących pracownika.

 

Jakie wsparcie oferuje projekt?

Ścieżka „Przekwalifikowanie”:

  • Doradztwo zawodowe,
  • Poradnictwo psychologiczne,
  • Szkolenie dopasowane do indywidualnych potrzeb,
  • 5 miesięczne płatne staże zawodowe.

 

Ponadto zapewniamy:

  • Zwrot kosztów dojazdu,
  • Catering,
  • Bezpłatne materiały szkoleniowe,
  • Ubezpieczenie szkoleniowe,
  • Stypendium szkoleniowe,
  • Stypendium stażowe.

 

Kontakt:
Biuro projektu: KSWP Piotrków Trybunalski, Plac Kościuszki 7, tel. 44 741 75 01

www: https://kswp.org.pl/pl/projekty/dla-bezrobotnych/szansa-na-nowy-start

 

Projekt „Szansa na nowy start” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt realizowany na podstawie umowy z Województwem Łódzkim pełniącym rolę Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.

 

Praca na magazynie w Strykowie. Praca na 2 zmiany. Stawka 20 brutto na godzinę.

Grupa Progres (nr cert. 5088) to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej i rekrutacji stałych.

Praca na magazynie w Strykowie. Praca na 2 zmiany. Stawka 20 brutto na godzinę.


Miejsce pracy: STRYKÓW, Dobra

OFERUJEMY:
· pracę od zaraz
· pracę w systemie zmianowym – 06:00 – 14:00, 14:00 – 22:00
· transport do pracy z Łodzi

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
· obsługa magazynu
· kompletacja zamówień
· rozładunki kontenerów
· prace porządkowe na magazynie
· inne prace zlecone

WYMAGANIA:
· uprawnienia na wózki widłowe UDT ( jest możliwość skończyć taki kurs z naszą pomocą) albo prawo jazdy kat. B
· dyspozycyjność od zaraz

Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 607 966 432

PRACA DLA KOSMETOLOGA

Form Studio Centrum Estetyki ul. Okoniowa 5 Łódź 603 377 778

Inspektor ds. BHP

Compal Electronics jest producentem notebooków, laptopów, telewizorów LCD, smartfonów oraz tabletów dla wielu uznanych światowych marek. 

https://www.compal.com/

Compal Europe (Poland) Sp. z o. o. jest zakładem serwisującym płyty główne do sprzętu komputerowego, zlokalizowanym w Łodzi.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Inspektor ds. BHP

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie i utrzymanie bezpiecznych warunków pracy, oraz ochrony przeciwpożarowej.

 

Główne zadania:

  • Kontrola warunków BHP na stanowiskach pracy oraz podejmowanie działań zmierzających do ich regulacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Wdrażanie oraz prowadzenie szkoleń dotyczących bezpieczeństwa pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
  • Koordynacja zadań w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;

Wymagania: 

  • Wykształcenie kierunkowe potwierdzające uprawnienia wymagane dla pracowników służby BHP
  • Bardzo dobra znajomość programów Word oraz Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność, zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu zawodowego i listu  motywacyjnego na adres e-mailowy:

 

namei_wang@compal-europe.com

 

Administratorem Danych Osobowych jest  Compal Europe (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (kontakt: ul. Techniczna 7, 92-518 Łódź).

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Compal Europe (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Własna firma krok po kroku 5 - dniowe seminarium szkoleniowe

Własna firma krok po kroku

5 - dniowe seminarium szkoleniowe

 

Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi – Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej organizuje w dniach 23 - 27 marca 2020 roku
XXXV edycję seminarium „Własna firma – krok po kroku”, które kierowane jest do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. 

 

Tematyka zajęć obejmować będzie m.in. takie zagadnienia jak:

  • Etapy rejestracji działalności gospodarczej,
  • Prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • Instrumenty finansowego i merytorycznego wsparcia dla małej przedsiębiorczości,
  • Wybór formy opodatkowania,
  • Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym
    i prowadzenie dokumentacji firmy,
  • Marketing i reklama nowej firmy,
  • Rachunkowość firmy,
  • E-biznes
  • Biznesplan

 

Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne.

Zapisy i bliższe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 042 663-02-55
oraz 042 663-02-73;
drogą mailową: m.kubat@wup.lodz.pl lub b.babczynski@wup.lodz.pl lub bezpośrednio u doradców zawodowych
w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej, ul. Wólczańska 49, budynek A, pok. 0.15 i 0.16.

 

Liczba miejsc ograniczona!!!

Opieka wytchnieniowa, asystent rodziny w Fundacji KTOŚ - wolontariat

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że spotkanie z Tobą i kilka godzin Twojego czasu może stać się dla kogoś punktem zwrotnym i zmienić czyjąś rzeczywistość?

W Fundacji KTOŚ pomagamy osobom z niepełnosprawnościami i ich opiekunom. Wspieramy również osoby samotne, wykluczone i zaniedbane społecznie. Wolontariusz to KTOŚ bardzo ważny. Poświęca swój czas i ofiarowuje go naszym podopiecznym. Jest ich życzliwym towarzyszem, dobrym duchem i pełnym ciepła wsparciem, kiedy zaczyna brakować sił na codzienne zmagania.

 

Asystent rodziny

Mówi się, że najlepszym, co możemy zaoferować drugiej osobie jest obecność. Uważna, bezwarunkowa, pełna akceptacji. Najprostsze życzliwe gesty mają wielką moc. Wypita razem herbata potrafi czasem rozjaśnić dzień i ożywić ciche od wielu dni cztery ściany. Są osoby, którym szczególnie trudno jest wyjść do świata. Świat musi wtedy przyjść do nich, wziąć za rękę i delikatnie, krok po kroku poprowadzić w stronę pełni życia.

 

Opieka wytchnieniowa

Czy wiesz, że są osoby opiekujące się osobą zależną? Często nie mają, jak wyjść z domu. Całe dnie czuwają nad kimś z rodziny - najczęściej najbliższej. Tylko miłość pozwala im na tak wielki wysiłek. Ale czasem trzeba wyjść, załatwić sprawy, zrobić zakupy, nabrać powietrza w piersi, po to żeby nadal mieć siłę. Asystent rodziny to KTOŚ, kto jest dla nich jedyną szansą na chwilę wytchnienia i zwykłej codzienności. To życzliwy KTOŚ do pomocy. Może to właśnie Ty? Dołącz do nas! KTOŚ czeka.

 

Oferujemy profesjonalne szkolenie dla wolontariuszy, wolontariat stały lub akcyjny.

Dołącz do zgranej grupy osób, które już odkryły, ile radości może nieść wspólne pomaganie!

 

Fundacja KTOŚ

ul. Rydza Śmigłego 70,  93-280 Łódź

 tel.660 434 670

 

fundacjaktos@gmail.com

 

Więcej o nas na: https://fundacjaktos.pl/

 

Jesteśmy też na Facebooku: https://www.facebook.com/magdafundacjaktos/?epa=SEARCH_BOX

Asystent w dziale SEM / Redaktor w dziale contentu - copywriter
Stylistka paznokci/ stylistka rzęs/kosmetyczka
Zaproszenie na Ogólnopolską studencką konferencję naukową "XIV wiosna z fizjoterapią"
Program Ambasadorów CSR

 Ruszyła ogólnopolska rekrutacja do programu Ambasadorów CSR

 

Wystartował nabór zgłoszeń do 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Studentów i studentki czekają spotkania i warsztaty z topowymi ekspertami CSR w Polsce, rozwiązywanie biznesowych case’ów oraz możliwość działania na rzecz zmian społecznych poprzez prowadzenie własnych projektów promujących tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu. Zgłoszenia do 20 grudnia poprzez formularz na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/lob/rekrutacja/.

Studentki i studenci zainteresowani tematem CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) i chcący rozwijać się w tym obszarze, mogą już aplikować do 16. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu – jedynego w Polsce tak prestiżowego i nastawionego na praktykę bezpłatnego projektu edukacyjnego dotyczącego CSR. Rekrutacja odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/lob i potrwa do 20 grudnia.

Uczestnictwo w programie Ambasadorów CSR to dla studentów i studentek okazja, by poznać od wewnątrz branżę CSR oraz budować sieć kontaktów ze światem biznesu, administracji rządowej, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych. Ambasadorzy CSR zyskują więc nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności przydatne w późniejszej pracy zawodowej. Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program zgodny z misją Forum Odpowiedzialnego Biznesu: “działając na rzecz zrównoważonego rozwoju, inspirujemy biznes, który zmienia świat, łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes” – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna i członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Każdego roku w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu działa grupa Ambasadorów CSR z całej Polski. Reprezentują oni swoje uczelnie i przyczyniają się do popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w swoim środowisku. Jak przyznają sami Ambasadorzy, ich zaangażowanie przynosi im nie tylko korzyści zawodowe, ale w znacznej mierze pozwala na rozwój umiejętności miękkich oraz budowanie sieci kontaktów. Udział w programie stwarza okazję do zdobycia wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, raportowania niefinansowego, komunikacji społecznej, work-life-balance czy ochrony klimatu.

W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu Ambasadorzy CSR uczestniczą w spotkaniach i warsztatach z topowymi specjalistami w Polsce i rozwiązują konkretne case’y CSR. Organizują także własne wydarzenia i projekty promujące tematykę społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Ścieżki edukacyjne z opiekunami merytorycznymi

Program Ambasadorów CSR oparty jest na ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 16. edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu będzie składała się z czterech ścieżek:

 

 

  • kultura organizacyjna, opiekun spotkania: CCC
  • komunikacja a CSR, opiekun spotkania: Henkel Polska
  • zarządzanie a CSR, opiekun spotkania: Bank BNP Paribas Bank Polska
  • zarządzanie różnorodnością, opiekun spotkania:: ERGO Hestia

Studenci, którzy zostaną zaproszeni do XVI edycji LOB po zakończonej rekrutacji będą uczestniczyć w czterech weekendowych zjazdach. Podczas spotkań nie tylko zdobędą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, ale również będą mieli możliwość poznać praktyków biznesu, którzy na co dzień wdrażają działania CSR w swoich firmach.

O Lidze Odpowiedzialnego Biznesu

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i kół naukowych skupiających studentów zainteresowanych CSR. W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu funkcjonuje program Ambasadorów CSR i Ogólnopolski Konkurs Wiedzy o CSR.  Więcej o Lidze Odpowiedzialnego Biznesu na stronie internetowej odpowiedzialnybiznes.pl/lob.

 

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Opiekunowie ścieżek edukacyjnych XVI edycji LOB: Bank BNP Paribas, CCC, ERGO Hestia, Henkel

Patroni medialni: AIESEC, dlastudenta.pl, IMM, Proto.pl, Odpowiedzialnybiznes.pl

 

Kontakt dla mediów:

Koordynatorka programu Liga Odpowiedzialnego Biznesu

Aleksandra Jelska

e-mail: aleksandra.jelska@fob.org.pl

tel: 512 576 620

Zaproszenie do udziału w projekcie „Aktywny absolwent”
Oferta rekrutacyjna "Mały Geniusz"
Zapraszamy na Targi pracy i praktyk

Jak co roku w Łodzi odbywają się Targi pracy i praktyk.

07 listopada 2019, godz. 10.00 -16.00

EXPO Łódź

Zapraszamy do zapoznania się z linkiem

https://www.absolvent.pl/talentdays/lodz-targi-pracy

Wolontariusz "Krwinka" poszukiwany

WOLONTARIUSZ POSZUKIWANY

 

Zostań wolontariuszem Fundacji dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”.

 

Wolontariuszem akcyjnym może zostać każdy, kto ma trochę wolnego czasu na propagowanie idei pomocy dzieciom onkologicznie chorym. Mały czy duży, młodszy czy starszy – dzięki wspólnej zabawie będzie mógł zainspirować wszystkich do wspierania działań Fundacji. Bierzemy udział w wydarzeniach sportowych, kulturalnych, targowych…

 

Wolontariusz medyczny to osoba, której pomoc polega na odwiedzaniu naszych podopiecznych w Centralnym Szpitalu Klinicznym UM, Uniwersyteckim Centrum Pediatrii
im. M. Konopnickiej, ul. Pankiewicza 16 (ul. Sporna 36/50) w Łodzi.

Dobroczyńca spędza czas z dziećmi tak, aby uprzyjemnić im pobyt na oddziale i spowodować pojawienie się uśmiechu. Choroby nowotworowe są dużym obciążeniem  dla rodziców małych pacjentów, dlatego każda wizyta wolontariusza i pomoc w zorganizowaniu czasu podczas pobytu dziecka w szpitalu jest nieoceniona.

Szkolenie wolontariuszy odbędzie się 24.10.2019r. o godzinie 17.00

w auli Centralnego Szpitala Klinicznego UM

Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii i. M. Konopnickiej

przy ul. Pankiewicza 16 (ul. Spornej 36/50) w Łodzi.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

      

Fundacja „Krwinka” od 23 lat pomaga podopiecznym cierpiącym na choroby nowotworowe, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci z regionu łódzkiego.  Wszystkie nasze działania realizowane są
z myślą o tym, by dzieci chorujące na nowotwory - w odpowiednich warunkach i otoczone wszechstronną opieką – jak najszybciej powracały do zdrowia.

 
Fundacja posiada status organizacji pożytku publicznego. Nie prowadzi działalności gospodarczej,
ani odpłatnej pożytku publicznego. Wszechstronną pomoc dzieciom i ich rodzinom finansuje
z darowizn i pozyskanych kwot 1% podatku dochodowego od osób fizycznych.

 

 

 

 

 

 

www.krwinka.org

Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”

90-273 Łódź, ul. Rewolucji 1905r. 9,

tel. 42 661 80 52

fundacja@krwinka.pl

 

Specjalista ds. Administracji
Oferta pracy dla podologa
Ogłoszenie o pracę dla osób z niepełnosprawnością
Sky Hub to nowoczesne biuro co-workingowe w samym centrum Łodzi

Sky Hub to nowoczesne biuro co-workingowe w samym centrum Łodzi (15 piętro słynnego wieżowca Red Tower) oraz szereg wydarzeń, których celem będzie integracja młodego biznesu w województwie łódzkim. To także pierwszy tego typu projekt w Polsce Centralnej, którego pomysłodawcą i realizatorem jest Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

 

 

Czym jest SkyHub?

  • 250 m2 bezpłatnej przestrzeni do pracy
    Przestrzeń podzielona jest na dwie strefy – „serca” i „rozumu” – jedna umożliwia komfortową pracę samodzielną i zespołową, jest przestrzenią co-workingową z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz komfortowymi, zamykanymi szafkami dla gości. Druga natomiast, jest strefą relaksu – wyposażoną w wygodne kanapy miejscem odpoczynku przy dobrej kawie. W zależności od zapotrzebowania goście będą mogli skorzystać ze sprzętów biurowych i multimedialnych, czy zarezerwować pokój w celu pracy indywidualnej lub odbycia spotkań. Całość uzupełnia wyjątkowa panorama Łodzi!

  • Spotkania z mentorami
    Indywidualne porady mentorskie, pod okiem doświadczonych przedsiębiorców oraz liderów lokalnego biznesu na czele z twórcą mBanku - Sławomirem Lachowskim czy Filipem Miłoszewskim - założycielem Listonica. Podczas tych bezpłatnych spotkań młodzi przedsiębiorcy, start-upowcy i ludzie z pomysłem na biznes będą mogli skonsultować jego wartość biznesową, sposób na rozwój, zainspirować się i zasięgnąć opinii najlepszych!

  • Porady eksperckie
    Każda firma codziennie mierzy się z różnego rodzaju wyzwaniami. Bezpłatne porady ekspertów (w formie dyżurów) z różnych dziedzin będą odpowiedzią na bolączki przedsiębiorców z regionu łódzkiego. W ramach spotkań z ekspertami będzie możliwość skonsultowania problemów z zakresu prawa, księgowości, marketingu i sposobów promocji firmy, psychologii biznesu, negocjacji, personal brandingu, pozyskiwania dofinansowań, weryfikacji modelu biznesowego własnej działalności lub nowoczesnych metod pracy i rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwie (m.in. metodą design thinking).

  • Inspirujące wydarzenia!
    Meetingi, prelekcje, warsztaty oraz hackhatony, których głównym celem jest networking, zdobywanie wartościowych kontaktów biznesowych i wymiana doświadczeń pomiędzy start-upami, przedsiębiorcami oraz ludźmi z pomysłem na biznes. W ofercie SkyHub pojawią się m.in. tematyczne prelekcje z gośćmi z kraju i ze świata, cykle warsztatów dla zespołów projektowych prezentujących innowacyjne koncepcje biznesowe i wiele innych… SkyHub umożliwi także wyjątkowym projektom/start-upom międzynarodową promocję na branżowych wydarzeniach targowych!

  • Platforma współpracy największych łódzkich uczelni wyższych
    SkyHub będzie pierwszą i jedyną w Łodzi przestrzenią współpracy i integracji największych łódzkich uczelni wyższych – Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego oraz Akademii Sztuk Pięknych. W ofercie SkyHub pojawią się m.in. otwarte tematyczne wykłady specjalistyczne i dyskusje prowadzone przez wykładowców akademickich, a studenci zyskają dodatkową przestrzeń do wspólnych prac projektowych, tworzenia multidyscyplinarnych zespołów, czy rozwijania pomysłów na biznes z wykorzystaniem zasobów międzyuczelnianych. SkyHub będzie również otwarty na różnorodne studenckie inicjatywy i eventy.

 

SkyHub – dla kogo dedykowana jest ta inicjatywa?

„Ci którzy są wystarczająco szaleni,
by myśleć, ze są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”

Steve Jobs


To projekt skierowany do przedsiębiorców z województwa łódzkiego i wszystkich osób, które pragną tworzyć własne projekty startupowe, mają nowatorskie pomysły lub po prostu pragną popracować w komfortowej atmosferze, a przy okazji nawiązać cenne kontakty biznesowe.
SkyHub stanie się przestrzenią integrującą biznes w województwie łódzkim, umożliwiającą wymianę doświadczeń, pozyskiwanie kontaktów i wyjątkową platformą współpracy, która udowodni, że łódzkie jest przedsiębiorcze i kreatywne!


Więcej informacji i aktualne wydarzenia dostępne na:

www.skyhub.lodzkie.pl oraz na fanpage’u na Facebooku @skyhublodzkie.

Kontakt:
Mateusz Kopij Tel. 510 105 447 mateusz.kopij@lodzkie.pl
Michał Izydorczyk Tel: 609 279 088, michal.izydorczyk@lodzkie.pl

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego. Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi.

Fundacja Aktywizacja - zaproszenie na Targi Pracy dla osób z niepełnosprawnością
Konkurs Akademii Dietetyki „Nowe trendy w dietetyce – II edycja”

Akademia Dietetyki ogłasza kolejną edycję ogólnopolskiego konkursu na najciekawszy artykuł popularnonaukowy. Zadaniem konkursu jest napisanie oryginalnego artykułu popularnonaukowego z zakresu dietetyki lub nauk o żywieniu na temat dowolnie wybrany przez autora, ale dotyczący nowości ze świata dietetyki.

Celem konkursu jest umożliwienie rozwoju młodym specjalistom oraz zdobycie cennego zawodowego doświadczenia. Co więcej, konkurs zachęca studentów i absolwentów do kształcenia się w obszarze pisania prac poglądowych opartych na publikacjach naukowych.

Konkurs adresowany jest do wszystkich studentów i absolwentów II stopnia oraz absolwentów I stopnia studiów na kierunku: dietetyka, technologia żywności, biotechnologia i innych kierunków pokrewnych.

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać już od 10 listopada 2017 r. Prace konkursowe wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym i skanem dyplomu można nadsyłać do 10 stycznia 2018 r.

Do konkursu będą przyjmowane prace napisane w języku polskim, o objętości 4500 – 6000 znaków (bez spacji). Artykuły muszą być napisane zgodnie z zasadami tworzenia prac poglądowych. Każdy tekst musi posiadać bibliografię, natomiast może zawierać tabele, wykresy, schematy.

Prace konkursowe proszę przesyłać na adres konkurs@akademiadietetyki.pl

Autorzy najlepszych i najciekawszych artykułów zostaną nagrodzeni płatnym stażem organizowanym przez Akademię Dietetyki. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie www.akademiadietetyki.pl.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami i regulaminem konkursu, dostępnymi na stronie internetowej Akademii Dietetyki www.akademiadietetyki.pl.

Doradca klienta z j. niemieckim

Uznany lider w outsourcingu procesów biznesowych (BPO) poszukuje pracowników. Obsługujemy kilka branż, w tym turystyczną, ubezpieczeniową, usług finansowych, opieki zdrowotnej, produkcję, sprzedaż detaliczną i dystrybucję. Wykonujemy także procesy korporacyjne, takie jak finanse i księgowość, obsługa klienta, badania i analizy dla ponad 200 klientów. Naszym klientom dostarczamy najwyższą wartość, wprowadzając doskonałość operacyjną i pogłębioną ekspertyzę.

 

Chcesz być częścią globalnego zespołu aktywnie współpracującego z klientami? Cenisz sobie pracę zespołową z ludźmi z różnych kultur?

 

Dołącz do naszego zespołu!

Doradca klienta z j. niemieckim

Zakres odpowiedzialności:

  • Kontakt z klientem indywidualnym lub biznesowym w j. niemieckim
  • Obsługa zgłoszeń oraz zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
  • Doradzanie i wspieranie klientów w różnorodnych sytuacjach
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Dobry poziom znajomości j. niemieckiego (min. poziom B2)
  • Chęć budowania pozytywnych relacji z klientami i w ramach własnego zespołu
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji
  • Łatwość obsługi komputera
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu

Nasza oferta:

  • Możliwość dalszego rozwoju umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie
  • Szkolenie wstępne w ramach zatrudnienia przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym m. in. karta MultiSport, opieka medyczna, bony i do różnych sklepów
  • Duże możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych
  • Owocowe poniedziałki oraz pyszna kawa w biurze

Na Twoją aplikację (CV+list motywacyjny) czekamy do 30.11.2017 r. - recruitmentlodz@gmail.com

 

TRAFFIC MANAGER – specjalista / -ka ds. administracyjno - marketingowych

Grupa ZPR Media to dynamicznie rozwijająca się Grupa Mediowa w Polsce.

Jest jednym z największych nadawców radiowych (m. in. Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA) i telewizyjnych (m.in. FOKUS TV, POLO TV), wydawców prasowych (m.in. „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”), oraz właścicieli serwisów internetowych (m.in. poradnikzdrowie.pl, se.pl, eska.pl). Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, targów i szkoleń.

Spółka TIME S.A. wchodząca w skład Grupy ZPR MEDIA, właściciel stacji radiowych:

poszukuje kandydatów na stanowisko:

TRAFFIC MANAGER – specjalista / -ka ds. administracyjno - marketingowych

Miejsce pracy: Łódź

 

 

Zakres obowiązków:

 

  • Współpraca z klientem w zakresie realizacji radiowych kampanii reklamowych
  • Sprawdzanie zgodności przesłanych materiałów z zamówieniem klienta i specyfikacją techniczną
  • Nadzór i kontrola emisji reklam
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących kampanii reklamowych
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz poczty
  • Nadzór nad sprawami kadrowymi zatrudnionych osób
  • Inne zadania administracyjne

 

Wymagania:

 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
  • Dokładność oraz umiejętność szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność, pozytywne podejście do pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Wysoka motywacja, zaangażowanie w pracę i nastawienie na cel
  • Znajomość zagadnień związanych z reklamą

 

Oferujemy:
 

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z najbardziej uznanych grup mediowych w Polsce,
  • Zdobycie specjalistycznej wiedzy na temat rynku reklamy radiowej
  • Przyjazną i twórczą pracę w zespole
  • Umowa o pracę
  • Dużą niezależność i swobodę w realizowaniu zadań, możliwość wdrażania własnych pomysłów

 

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@grupazpr.pl

W tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

 

Naturhouse Pabianice poszukuje pracownika na stanowisko: Dietetyk

Naturhouse Pabianice poszukuje pracownika na stanowisko: Dietetyk Miejsce pracy: Pabianice Region: łódzkie Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: żywienie i dietetyka lub pokrewne) Oferujemy: - zatrudnienie na umowę zlecenie - atrakcyjne wynagrodzenie (część stała + premia) - szkolenia specjalistyczne pogłębiające wiedzę kierunkową - możliwość rozwoju zawodowego - miłą atmosferę pracy Prosimy o wysyłanie CV na e-mail: pabianice.zamkowa@naturhouse-polska.home.pl W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem: tel.: 722 230 606

Konsultanta Spa - oferta pracy

Producent saun i wyposażenia spa wraz ze strefą zabiegowo-kosmetyczną poszukuje Pracownicy na stanowisko Konsultanta Spa.

Firma nasza jest producentem od 1990 r. Wyposażyliśmy ponad 300 hoteli w Polsce i w Europie w strefy spa.

Adres witryny: 

www.vitalsauna.pl

 

Pracownik będzie miał za zadanie oferować produkty, urządzenia kosmetyczne i wyposażenie spa inwestorom z branży hotelowej. Jednym z zadań będzie też szkolenie późniejsze personelu obsługującego strefę spa.

Teren pracy Polska i być może na kolejnym etapie rozwoju za granicą.

Wymagana jest:

-dyspozycyjność, praca wiąże się z częstymi delegacjami.

-znajomość zagadnień pracy spa w hotelu jak i produktów kosmetycznych stosowanych  przy zabiegach np. masażowo-relaksacyjnych.

-komunikatywność i profesjonalizm związany z kontaktem z klientem.

-prawo jazdy kategorii B, oraz praktyka w prowadzeniu samochodu osobowego.

-podstawowa lub bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

-obsługa programów biurowych na komputerze w celu przygotowywaniu ofert, oraz kalkulacji.

 

Firma zapewnia:

-niezbędne narzędzia pracy.

-samochód służbowy w celu dojechania do klienta.

-stałą umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym. 

-szkolenia sprzedażowe, oraz szkolenia na temat oferowanych produktów.

-możliwość awansu, oraz premii.

 

Siedziba firmy znajduje się w Szczecinie.

Firma posiada też oddział w Warszawie, oraz na terenie Niemiec. 

Osoba kontaktowa: Rafał Sternicki - rafal@vitalsauna.pl

 

Prosimy o wysyłanie CV, oraz listu motywacyjnego.

Dietetyka oferta pracy

Oferta pracy dla dietetyka w żywieniu zbiorowym, w wymiarze 1 etatu w 6 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Złotniczej 10
DPS Złotnicza

biuro@6dps.eu

 

Dietetyka oferta pracy

Jest praca dla absolwentów dietetyki!!! w gabinecie w Klinice Zdrowego Żywienia w Centrum Medyczne Świętej Rodziny w Łodzi, UL. Wigury 19

Warunek!!!  Osoba musi być zarejestrowana jako bezrobotna w urzędzie pracy.

Osoby zainteresowane składają aplikację na adres a.sztekmiller@medyk.edu.pl

Bezpłatne szkolenie z Zarządzania Projektami w ramach projektu „IPMA - zostań certyfikowanym Project Managerem”

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować o prowadzonej rekrutacji do udziału w projekcie „IPMA - zostań certyfikowanym Project Managerem”.

Projekt jest realizowany na terenie woj. łódzkiego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Udział w projekcie jest bezpłatny - obejmuje uczestnictwo w 15-dniowym szkoleniu z Zarządzania Projektami zakończonym zewnętrznym egzaminem certyfikującym, umożliwiającym zdobycie globalnie uznawanego certyfikatu International Project Management Association (IPMA) na poziomie D.

Wszystkie szkolenia prowadzone są przez Akredytowanych Trenerów IPMA Polska.

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby dorosłe powyżej 18 roku życia, zamieszkałe w woj. łódzkim, nieprowadzące jednoosobowej działalności gospodarczej, które z własnej inicjatywy są zainteresowane udziałem w szkoleniu i zdobyciem kwalifikacji zawodowych w zakresie zarządzania projektami.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na 120 godzinny cykl szkoleniowy w ramach grup realizowanych w Łodzi.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w projekcie, należy zapoznać się z Regulaminem rekrutacji, wypełnić Formularz zgłoszeniowy, Oświadczenie oraz Test kwalifikacyjny (dostępne na stronie http://www.ictszkolenia.pl/index.php/bezplatne-szkolenia) i wysłać na adres mailowy: lodz@ictszkolenia.pl

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Praca w sektorze spa na luksusowych statkach pasażerskich

Oferujemy pracę na luksusowych statkach pasażerskich, w sektorze Spa, na poniższych stanowiskach:

  • Masażystka
  • Kosmetyczka
  • Manicurzystka
  • Trener/trenerka personalna
  • Fryzjer/fryzjerka
  • Lekarz medycyny estetycznej
  • Specjalista od akupunktury

Firma Steiner obsługuje sektor Spa na statkach wszystkich największych armatorów na świecie, takich jak: Royal Caribbean, Norwegian Cruise Line, Holland America Line, Carnival, Princess Cruises, Silversea, Crystal Cruises, itp.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w formie kontraktu,
  • Możliwość wysokich zarobków,
  • Darmowe zakwaterowanie i wyżywienie podczas trwania kontraktu,
  • Opiekę lekarską i ubezpieczenie podczas trwania kontraktu,
  • Możliwość zwiedzenia najbardziej odległych zakątków Świata,
  • Pracę w międzynarodowym zespole,
  • Bezpłatne szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość rozwoju i kariery.

Niezależnie od stanowiska, od kandydata wymagane są:

  • Ceryfikat / dyplom upoważniający do pracy w zawodzie,
  • Język angielski na poziomie b.dobrym / komunikatywnym,
  • Stan zdrowia pozwalający na pracę na statku,
  • Pozytywne usposobienie, zdolność do pracy w zespole, chęć rozwoju, uśmiech, otwartość na inne kultury i świat, pracowitość, determinacja.


Wyślij swoje CV już dziś:

karolina.wojcik@theonboardspa.com

DANE KONTAKTOWE:

Karolina Wójcik

Manager Rekrutacji Steiner POLSKA

+48 505 977 645

www.theonboardspa.com

https://www.facebook.com/steinerpolska/

Kosmetologia - oferta pracy

ogłoszenie na stanowisko Młodszego Managera Spa/Kosmetyczki na umowę o pracę

hotel w Otwocku 

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe
  • Doświadczenie zawodowe
  • Chęć rozwoju
  • Życzliwość i uśmiech, wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność
  • Sumienność i dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie

Oferujemy:

  • Kreatywne środowisko pracy
  • Stałe wynagrodzenie zasadnicze i prowizję
  • Szkolenia w zakresie powierzonego stanowiska pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej firmie

Prosimy o CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres

katarzyna.gibowska@z-hotel.com

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o załączenie oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”.

Kosmetologia - oferta pracy

Uwaga Studenci i Absolwenci kierunku kosmetologia Poszukuje energicznej, otwartej i śmiałej kosmetyczki/kosmetologa Oraz recepcjonistki ! do pracy. Oferujemy możliwość rozwoju i dalszej nauki w zawodzie.Wymagania to: miłe nastawienie do klientów, uśmiech, wyobraźnia i chęć pracy z ludźmi. Mile widziane: wykonywanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych na twarz, manicure i pedicure, depilacja woskiem Crystal Clinic znajduje się w doskonałej lokalizacji przy ul.Kasprzaka 7/9 Zapraszamy osobiście! Lub do wysyłania maili na adres: kontakt@crystalclinic.pl

Oferta praktyk

Szanowni Państwo,

zamieszczam  informację dotyczącą poszukiwania przez  Fundację pracownika na czas wakacji (praca min. Dla studenta) – praca od czerwca do końca sierpnia br. 

Fundacja jest również otwarta na przyjęcie studentów chcących podjąć praktykę.

Informacje  Fundacji znajdziecie Państwo na FB, jak i również na poniższej stronie.

http://www.happykids.org.pl/szukasz-pracy-ktora-bedzie-rowniez-dobra-zabawa/

zachęcamy za zapoznania się ze stroną

 

Dietetyka - oferta pracy

Zatrudnimy dietetyka do Centrum dietetycznego Naturhouse w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 93.
Jesteśmy światowym liderem na rynku dietetyki i żywienia. Mamy 351 placówek w całej Polsce, w których zatrudnionych jest ponad 800 specjalistów.
Zapraszamy do zapoznania się z załącznikiem.
Zgłoszenia - aga.lenart1@wp.pl

Dietetyka oferta pracy

Jest praca dla dietetyka!!!

w gabinecie w Klinice Zdrowego Żywienia

w Centrum Medyczne Świętej Rodziny w Łodzi, UL. Wigury 19

Osoby zainteresowane składają aplikację na adres rekrutacja@swietarodzina.com.pl>

Kosmetologia - oferta pracy

JEST PRACA! WOMEN Day SPA poszukuje energicznej, otwartej i śmiałej kosmetyczki/kosmetolożki do pracy. Oferujemy możliwość rozwoju i dalszej nauki w zawodzie.Wymagania to: miłe nastawienie do klientów, uśmiech, wyobraźnia i chęć pracy z ludźmi. Mile widziane: wykonywanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych na twarz, manicure i pedicure, przedłużanie rzęs. WOMEN Day SPA znajduje się w doskonałej lokalizacji na Julianowie przy ul.Sowińskiego 38a. Zapraszamy osobiście!

Numer kontaktowy: Aneta Jakubowska 501-072-158

created by: Strony Internetowe Łódź